13-10-2014 Update

Ik heb alweer een tijdje niks van me laten horen dus tijd voor een update! Ik voel me over het algemeen redelijk. Goed is iets te positief, maar echt slecht voel ik me ook niet. Er zitten wel slechte dagen tussen, en dan is er niks met me te beginnen. Er is de afgelopen weken ook wel het een en ander met me gebeurd. Ik ben nog een paar keer wezen bloedprikken. Er werd geprikt op de schildklier (tumor) cellen, en op hoe ik op het schildkliermedicijn ben ingesteld. Inmiddels ben ik met de medicijnen iets opgehoogd. Ik slik nu 150 MG levothyroxine. En op het gebied van de schildklier (tumor) cellen heb ik ook super nieuws gehad. Deze zijn namelijk onder de 0,9%! Als ze onder de 0,9% zijn, zijn ze niet meer meetbaar. Misschien zit er nog een klein beetje, maar misschien helemaal niks meer! Het blijft wel in de gaten worden gehouden.

Op het gebied van werk is er ook het een en ander veranderd. Inmiddels werk ik alweer 75%, en dat is soms pittig maar ik ben er wel heel blij mee. Voor mijn opleiding moet ik voor de werkervaring minstens 1 keer wisselen van werkplek en die tijd is nu aangebroken. Ik vind het heel jammer dat ik op mijn huidige werkplek weg moet, maar ik vind het ook heel leuk om ergens anders ervaring op te doen! Er was alleen een maar… Ik heb nog steeds af en toe een gekke stem, en ik moest die nieuwe werkplek bellen. Ook zag ik tegen het gesprek op omdat ik moest vertellen dat ik nu nog niet volledig werk vanwege mijn ziekte, wie wil er nu een zieke medewerkster? Uiteindelijk maakte ik me druk om niks, ik ben aangenomen op een woonvoorziening! Ik ga nu diensten draaien, en als het niet lukt hoef ik nog niet voor 100% ingezet te worden. Wat een fijn idee! Ik ga in september eerst lekker op vakantie, en dan ga ik er beginnen. Ik heb er onwijs veel zin in!

Ook ben ik op privé gebied bezig met een verandering. Ik ga namelijk samen wonen met mijn vriend! Het heeft geen haast, maar we zijn wel een beetje aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Dit was een grote domper… Tijdens een afspraak met een financieel adviseur werden er vragen gesteld over mijn ziekteverzuim wat op mijn salarisstrook staat. Ik heb toen eerlijk antwoord gegeven, en nu heb ik te horen gekregen dat ik beter geen hypotheek kan nemen omdat de banken mijn waarschijnlijk geen levensverzekering willen geven is dit een enorm risico. Het gesprek waar we zo positief in gingen, liep met een domper af. Wat was ik kwaad zeg! Zo ontzettend oneerlijk! Ze doen alsof ik dood ga, terwijl ik al bijna genezen ben van die kanker! En iemand die zich helemaal klem zuipt, of drugs gebruikt? Die hebben toch ook risico om dood te gaan?? Iedereen heeft trouwens risico om dood te gaan! Stom gedoe…

Plaats een reactie